اللهم انصر أهلنا في سوريا
حلول سوفت

حلول التقنية ويندوز 10 Windows برامج اندرويد برامج ايفون iPhone برامج مجانية تفعيل العضوية تواصل معنا
الذِكر الحكيم - القرآن الكريم

العودة   حلول سوفت حلول الصيانة وأنظمة التشغيل طلبات حلول مشاكل الأجهزة - طلبات تعريفات

ممكن أعرف ايه اللى بيروح من النسخة القديمة لما تنزل واحدة جديدة

ممكن أعرف ايه اللى بيروح من النسخة القديمة لما تنزل واحدة جديدة, ممكن, أعرف, الآي, النسخة, القديمة, بيروح, تنزل, جديدة, واحدة

مواضيع ذات صلة
الموضوع المنتدى
كيف أعرف أنه تم الدخول على جهازى بإيميل آخر طلبات حلول مشاكل الأجهزة - طلبات تعريفات
برنامج NetControl451 لمعرفة مكان اللي بيعاكسك في التليفون في نسخة جديدة برامج جديدة - برامج مجانية - تحميل برامج 2016
[ الدرس الثالث عشر]:.معرفة جميع الملفات والمسارات اللي تنزل مع اي برنامج برامج حماية - تحميل برامج مكافحة الفيروسات وتحديثها
جميع البرامج والتعريفات اللى ممكن تحتاجها بعد تسطيب الويندوز all soft u need aft تعريفات الكمبيوتر - تنزيل تعريف قطع اللاب توب

قديم 2012/01/03, 22:16   [1]
h_h
:: عضو جديد ::

h_h على طريق التميز

تفاصيل حاسوبي
نوع الحاسوب: Desktop PC
نظام التشغيل: Windows XP
برنامج الحمايه: Kaspersky
افتراضي ممكن أعرف ايه اللى بيروح من النسخة القديمة لما تنزل واحدة جديدة
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

عايزة أعرف لما أنزل نسخة جديدة ايه اللى بيروح من النسخة القديمة غير البرامج اللى كانت متسطبة على القديمة ومواقع افنترنت اللى كنت حفظاها على favourite والمواقع اللى فتحتها يا ترى برده بيروح أى إيميل ياهو أو هوتميل أو جميل كنت فتحته سواء للشات أو من صفحة inbox أنا كنت فتحته على النسخة القديمة ولا بيفضل فى النسخة الجديدة وايه تانى بيروح كل كلمات السر واليوزر نيم اللى كانت على النسخة القديمة لأى منتدى أو أى ميل بتتمسح ولا بتفضل برده

جزاكم الله خيرا
شاهد أيضاً

h_h غير متواجد حالياً

يمكنك نشر و مشاركة الموضوع من خلال

مواضيع أضيفت مؤخراً في قسم طلبات حلول مشاكل الأجهزة - طلبات تعريفات