اللهم انصر أهلنا في سوريا
حلول سوفت

حلول التقنية ويندوز 10 Windows برامج اندرويد برامج ايفون iPhone برامج مجانية تفعيل العضوية تواصل معنا
الذِكر الحكيم - القرآن الكريم

العودة   حلول سوفت حلول الصيانة وأنظمة التشغيل طلبات حلول مشاكل الأجهزة - طلبات تعريفات

ممكن اعرف امتدادات برامج ال text

ممكن اعرف امتدادات برامج ال text, ممكن, امتدادات, اعرف, برامج, text

مواضيع ذات صلة
الموضوع المنتدى
برنامج Text to Voice Converter 4.0 برنامج تحويل النصوص إلى صوت برامج جديدة - برامج مجانية - تحميل برامج 2016
الي خبرا لاب توب توشيبا ساتيليت مش عارف اعرف البلوتوث طلبات البرامج - طلبات الكراكات والسيريالات والباتشات
استفسار هذاي مواصفات جهاي كيف اعرف النسخه المناسبه له طلبات حلول مشاكل الأجهزة - طلبات تعريفات
طلب ممكن برنامج فيه برامج فيروسات طلبات البرامج - طلبات الكراكات والسيريالات والباتشات

قديم 2013/09/04, 22:44   [1]
.Dell
:: عضو جديد ::

.Dell على طريق التميز

تفاصيل حاسوبي
نوع الحاسوب: Desktop PC
نظام التشغيل: Windows XP
برنامج الحمايه: Kaspersky
افتراضي ممكن اعرف امتدادات برامج ال text
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

إذا سمحتم أنا فيه صفحة كنت كاتبة فيها حاجات وضاعت مني على الجهاز وأنا بحاول أنزل كذا برنامج لإستعادة الملفات طبعا لما بسترجع الملفات بلاقي امتدادت كتيرة غريبة jpg json وحاجات تانية كتيرة فهل ممكن أعرف ايه هيه امتدادات برامج ال text أقصد البرامج اللي بتسمح إننا نكتب داخل الصفحة بحيث لما استخدم برنامج استعادة ويظهر لي ملفات كتيرة افتح الملفات اللي فيها امتدادت ال textزي مثلا doc. أو docxبتاع الورد عايزة أعرف ايه هيه امتدادت برامج الtext التانية

جزاكم الله خيرًا
شاهد أيضاً

.Dell غير متواجد حالياً

يمكنك نشر و مشاركة الموضوع من خلال

مواضيع أضيفت مؤخراً في قسم طلبات حلول مشاكل الأجهزة - طلبات تعريفات